آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ظهور یک مدافع جدید دراستقلال| حامدی‌فر نمره قبولی گرفت

  • کد خبر: ۲۲۷۹۵۱
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸
ظهور یک مدافع جدید دراستقلال| حامدی‌فر نمره قبولی گرفت
امید حامدی‌فر، هافبک استقلال در بازی با فولاد خوستان به عنوان مدافع بازی کرد و نمایش مطلوبی از خود به جا گذاشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امید حامدی‌فر محروم است یا می‌تواند استقلال را در بازی بعد همراهی کند؟ بازیکن استقلال در بازی با فولاد از داور کارت زرد گرفت تا شائبه احتمال محرومیتش در بازی بعد مطرح شود. به این سوال پاسخ شفاف داده نشده، اما شاید چندان هم اهمیتی نداشته باشد و آنچه پر اهمیت است اینکه حامدی‌فر در یک پست کاملا غیرمتخصصی چنان درخشیده که سرمربی استقلال را وسوسه کرده تا در صورت نداشتن مدافعان تخصصی در بازی بعد مقابل نساجی از این بازیکن در پست دفاع بهره بگیرد.

اگر تایید شود که حامدی‌فر برای بازی د رترکیب استقلال مقابل نساجی مشکلی ندارد، نکونام به استفاده دوباره از این بازیکن در پست غیر تخصصی فکر خواهد کرد و بعید نیست اگر مدافعان اصلی به ترکیب نرسند، او از این بازیکن در پست دفاع بهره بگیرد. حامدی‌فر در طول ۹۰ دقیقه بازی مقابل فولاد که در پست دفاع به میدان رفت و برای نخستین بار دراین پست تست شد، عملکردی تحسین برانگیز داشت.


حتی می‌شود از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این میدان یاد کرد. او بعد از جلالی که خالق پاس گل تیمش بود، می‌تواند نفر دوم لیست برترین‌های تیمش قرار بگیرد، اما حتی اگر حامدی‌فر دراین رتبه هم نباشد، او در بازی با فولاد خوزستان  نشان داد از ظرفیت‌های کافی برای بازی در پستی که تا کنون درترکیب استقلال در آن بازی نکرده، برخوردار است و می‌تواند بار مسئولیت سنگین‌تری را در استقلال به دوش بکشد.

 اینکه حامدی‌فر نشان داد علاوه بر بازی درپست هافبک دفاعی قابلیت بازی در پست دفاع را دارد برای سرمربی استقلال بسیار اطمینان بخش است. درواقع استقلال در بازی با فولاد خوزستان یک مدافع جدید به فوتبال ایران معرفی کرد تا از این پس او را به مانند چشمی با قابلیت بازی در دو پست هافبک دفاعی و خط دفاع بشناسیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->